Silverlight case study: Renault Laguna Coupé


Σήμερα έπεσε στην αντίληψή μου το site που έχει στήσει η Renault για το νέο Ranault Laguna Coupe. Βασίζεται στο Silverlight και μπορείτε να δείτε το DeepZoom εν δράσει (στην επιλογή «Full Imersion») καθώς και τη χρήση video. Πολύ όμορφο… Μαζί με το Hard Rock Memorabilia και το Patient Journey Demonstrator, αποτελούν αντιπροσωπευτικά δείγματα της τεχνολογίας. Άντε να δούμε και το site των Ολυμπιακών αγώνων του Πεκίνου, με όλα τα απίθανα κόλπα περί video που έχουν ανακοινωθεί!

Κοιτάζοντας λοιπόν το site, πήγα στο Full Imersion και επέλεξα από κάτω το «Tag». Περίμενα ότι θα έβλεπα τα κλασικά tag clouds ωστόσο με αιφνιδίασε ευχάριστα το visualization που τοποθετεί τα tags σε τρισδιάστατο χώρο και αλληλεπιδρούν με το ποντίκι. Το tag cloud μοίαζει με πραγματικό cloud! Ουσιαστικά αυτό είναι όλο το θέμα: Ναι, μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου με τις γκρι φόρμες και τα κλασικά grids, comboboxes και listboxes ωστόσο όταν υπάρχει intuitive visualization τότε ο χρήστης «αισθάνεται» καλύτερα την εφαρμογή με όλα τα συνεπακόλουθα. Όπως σίγουρα «μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου» και με μία DOS εμπορολογιστική εφαρμογή. Στα δύο Post-Launch Events που παρουσίασα το WPF δέχθηκα και τις δύο φορές την ερώτηση «γιατί να πάω στο WPF;». Το θέμα του visualization είναι μια από τις πιο σημαντικές αιτίες. Αυτό σημαίνει όμως ότι αν τελικά αποφασίσει κάποιος να πάει στο WPF θα πρέπει να έχει το WPF mentality και να είναι πρόθυμος να φτιάξει το ανάλογο UI. Ερχόμαστε δηλαδή στην αρχή μιας νέας εποχής, όπως τότε που περάσαμε από τις DOS εφαρμογές στις Windows εφαρμογές. Μπορεί όχι τόσο ως προς το τεχνικό κομμάτι αλλά ως προς το UI κομμάτι.

Advertisements


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s